Friday, August 31, 2007

Ronnie möglar

Titta på bilden ovan.
Den bakom bloggens namn.
Där syns min älskade Ronnie, men det är någonting som inte stämmer. Visserligen skulle det kunna vara naturligt manligt attribut, men inte ser det där märkligt skrovliga i hans urringning ut som brösthår? Liknar mer huden hos de muterade fiskarna i den där serien som gick på tv för typ tio år sedan. Minns ni den förresten? Människovarelser med fjäll och gälar som bodde i en lägenhet.
Den var rätt kul.
Hur som helst, medverkade Ronnie då? Stod hans bringa modell för de där blötdjuren? Jag är en aning rädd nu, det skall icke förnekas.
Men det kanske inte är någon fara. Han kanske bara helt enkelt möglar en smula.

3 comments:

Anonymous said...

Simpor och grodfötter.

Min favoritserie alla kategorier.

Anonymous said...

Samlar litet om Falköping i min tidning, lägger en feed härifrån, har du väl inget emot?

/hkeye

Ronnies Groupie said...

hkeye:
Varsågod! Trevligt, kanske jag kan få kontakt med min svärmor!

jessica:
JA! Du är för underbar, min vän! Tack!