Friday, August 10, 2007

Är det inte helt jävla fucking otroligt att 66 personer varit inne här idag, och inte en enda (förutom Ronnie själv) har valt att deltaga i tävlingen om dejten.

Men jag ska ge er lite längre betänketid. Som ni säkert förstår har ju jag ändå makten att avgöra vem som skall gå segrande ur striden. Och envisa rykten hävdar att det skulle kunna vara jag.

Skulle så vara fallet att Alex Schulman väljer att skicka ett bidrag finns möjligheten att jag överväger huruvida han kan få plocka hem kalaset. En dejt dem emellan vore onekligen en intressant konstellation. Och i så fall kunde jag stå bakom en pelare i lokalen, en sån där bärande som man inte får riva ner, och spionera på gossarna.

Säkert skulle Ronnie försöka sig på en tåflirt under bordet. Han är allt en riktig spjuver, den där sandahlen. Jag såg nog när han av "misstag" spillde lite white russian i en ovanligt bystig flickas väl tilltagna dekolletage häromkvällen. Putslustigt valde han sedan att rengöra hennes svällande barm med sin tunga. Classy.
Så mycket för att aldrig säga hora.
Jag får nog lov att skaffa silikonbröst, trots allt.

No comments: