Thursday, August 09, 2007

Nu skall vi också tävla!

Om man kan vinna en träff med Alex Schulman skall minsann inte jag vara sämre.
Härmed utlyser jag en tävling, där den som skriver sista kommentaren till detta inlägg vinner en date med Ronnie Sandahl.

Förutom Ronnie himself kommer dejten innehålla:
* Latte
* Existensiella diskussioner
* Namndropp Peter Birro en gång
* Namndropp Hemingway två gånger
* Diverse filosofiska citat. Dels från klassiska litterära verk, dels Ronnies egna pekoraler.
* Minst en halsduk

Bonus för den som har tur:
* Bio i separata salonger med varsin smal film.

Så sätt igång och kommentera nu.
Go nuts, så att säga.

17 comments:

Ronnies Groupie said...

Jag vill, jag vill, jag vill!!!
Låt mig, låt mig, låt mig!!!

Ronnies Groupie said...

Jag kan bjuda!!!

Ronnies Groupie said...

Vi kan gå på någon liten kufisk biograf. Jag vill!!! Pick me!!!

Ronnies Groupie said...

Troligen kan jag fixa specialblandad, gratis latte. Tro mig, jag är värd att satsa på!

Anonymous said...

Ack.
Utanför fönstret.
Regnet.
Stilla droppar.
Blanka.
Runda.
Jag vill ha en paraplydrink och en villig tjej.
Och vinna denna tävling.

Ronnies Groupie said...

Ronnie???? Jaaa!!! Jag vill vinna!!!
F12? Pappa betalar!!!

Ronnies Groupie said...

På söndag är jag ledig, då kan jag med största sannolikhet ta en latte. En kort latte räcker.

Ronnies Groupie said...

Åhhh det här är så spännande!!! När stängs det av??? Hur länge ska jag hålla ut??

Ronnies Groupie said...

Bio, bio, middag i Rio.
Jag har läst Dante! Jag lovar!!

Ronnies Groupie said...

Nu måste jag springa och sortera lite, men jag kommer tillbaks om en stund! Jag lovar!! *iiiihhh*

Ronnies Groupie said...

Åhhhh!!! Det är spännande!
Det är rafflande!
Det är ännu inte avgjort!
Det är en sann pärs!

Ronnies Groupie said...

Inte så mycket motstånd.
Promenadseger blir det nog!

Ronnies Groupie said...

yes, snart så!!!

Anonymous said...

Jag vill såklart vinna!

Anonymous said...

Nu är min tid kommen.
Jag ger mig in i leken
och tar upp kampen
om Ronnies hjärta.

Sluta tjata om latte.

Vi ska dricka rödvin.

Anonymous said...

Jag vill!

Anonymous said...

Jag ska se och höra på ett föredrag med honom i morgon! =D (I lilla hålan Hjo) Spännde eller vad!... ;)