Thursday, August 30, 2007

Ronnie hänger med de stora grabbarna

I sin blogg visade Alex Schulman nyligen en bild på Ronnie tillsammans med två AB-chefer. Jag blev så kåt så det faktiskt kom en liten fläck i trosorna.
Han vet sannerligen hur man tar sig uppåt här i livet, min Ronnie. Jag är så stolt. Först Falköpings eminenta lokaltidning, sen Aftonbladet. Och så är det inte nog med att han skriver oss gråtfärdiga av förlustelse, han spenderar även sin fritid med chefen. Eller cheferna.
Han filtrerar sig. Falcetterar? Frottérar?
Hur som helst, han slickar sin väg skinande klar hela vägen upp till toppen.
Och där möts vi.
Han- toppjournalisten på Sveriges största skvallerblaska.
Jag - Playmate of the year på min egen herrtidning.

Var faktiskt på modellaudition idag. Det var en jätteschysst fotograf och bilderna blev jättefina. Jag är mycket stolt över dem och fick ha mycket inflytande över hur det hela skulle se ut. Hoppas verkligen detta leder någonstans. Han skulle maila bilderna, sa han. Men jag fick inte hans nummer eller så. Han ringer i början av nästa vecka, sa han.
Hurra! Nu ska Ronnie få se!

No comments: