Friday, November 24, 2006

Jag skymtade honom en snabbis ikväll.
Jag är full.
Jag försökte följa efter.
Jag är full.
Han verkade ha en trevlig stund, mina ögon tårades medan mitt hjärta dansade. Det bruna håret gungade sakta i takt med hans rörelser, hans blickar rörde sig lekfullt över folksamlingen.
Jag är full.
Fick kämpa för att inte smyga mig fram och röra vid hans arm.
Bet mig i läppen för att inte skrika hans namn.
Tatueringen kliar en aning, alltmer när han är i närheten.
Bränner, svider, kliar, smärtar.
Hurt. Pain.
Agony. Love.
It.

6 comments:

Anonymous said...

Skulle du kunna skada någon annan än dig själv? Ronnie t.ex. om han skulle göra dig besviken någon gång? Även om jag börjar tycka mer och mer synd om dig och naturligtvis skulle önska att du fick hjälp att bearbeta det som gör ditt beteende sjukt, så är du också ganska skrämmande. Om jag vore Ronnie så skulle jag vara väldigt rädd.

Ronnies Groupie said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ronnies Groupie said...

Är du tokig?
Aldrig att jag skulle skada någon. Andra har redan skadat mig tillräckligt, jag vill inte göra mot någon annan vad folk gjort mot mig. Speciellt inte mot någon jag älskar.

Anonymous said...

oh älskar att folk tar det här på allvar. det för upp det hela på en helt ny nivå :D

Anonymous said...

Det var lite svårt att basera en hel påhittad blogg om detta ämne va? Skitkul så länge det varade dock.

Ronnies Groupie said...

Jag har faktiskt flytt landet några veckor!
Är dock hemma nu, men alldeles för trött efter mina eskapader i utlandet för att orka skriva någonting just nu.
Jag återkommer.