Wednesday, November 15, 2006

Hur lång är egentligen Ronnie? Har han flickvän? Föredrar han MacDonalds nya chokladmunkar eller gillade han de gamla bättre?
Frågorna är många men svaren de är ännu höljda i dunkel. Det är upp till mig, Ronnies enda sanna beundrare, att ta reda på detta. Och till min hjälp har jag en drivkraft och en entusiasm som kommer ta mig långt.

Någon påstod precis att han har en tjej. Tror dessutom jag läste om henne nyligen, men egentligen spelar det ingen roll. Han må träffa hundratals flickor, men ingen av dem kommer någonsin att älska honom som jag gör. Min kärlek är djupare än så, bortom de köttsliga lustarna och kraven på närhet.
För mig räcker det att älska honom på avstånd.
Än så länge.

Dessutom har han ju aldrig lyckats hålla ihop ett förhållande tidigare, så varför skulle det fungera denna gång? Förmodligen vet han djupt inom sig att han i själva verket väntar på någonting annat...
En kraft starkare än han kan styra över...
Vi är gjorda för varandra.

Imorgon kanske jag ska göra ett altare.

2 comments:

Anonymous said...

HIHI sköning vafan :D

Anonymous said...

Seriöst, vem faan skulle vilja bli ihop med en tjej som STALKAR en?! DISTANS, vad fan!