Saturday, November 11, 2006

Bakislördag...
Var på Kvarnen igår, jag vet att han brukar vara där.
Jag höll ordentlig utkik, men efter att nästan hela kvällen förlöpt utan en enda liten Sandahl började jag så smått tappa modet. I min desperation nöp jag därför en kille, som jag misstog för Ronnie, i rumpan. Det märktes genast att det inte var han, skinkorna var inte på långa vägar så fasta som hos Ronnies tighta bakdel.
Den främmande killen reagerade inte på mitt tjuvnyp. Han hade fullt upp med att köra ner tungan i halsen på en tjej som liknade någonting som Mikael Brinkenstierna släpat in. Vad gjorde hon på söder?

Efter 3 öl, lika många drinkar och 4 tequila shots, slog klockan äntligen tre. Dags att ta sikte på Stureplan och Riche. Ronnie måste vara där!
Väl framme möts jag till min fasa av arroganta jättebulldoggar till dörrvakter, och det blir tvärstopp. Desperat försöker jag spela på min och Ronnies relation för att komma in, men ingenting hjälper.

Jag kastade några blöta löv på vakterna och sprang därifrån. På vägen hem köpte jag en chorizo av korvgubben vid svampen. Fick smaka lite läsk av några snälla killar som inte såg det minsta bratiga ut.
Imorse vaknade jag upp i en busshållplats vid Ropsten. Min plånbok var borta och jag var ganska blöt. Dessutom värkte huvudet efter gårdagens våldsamma spritfest. Jag bakisspydde lite i några buskar.
Undrar om Ronnie är bakis?

3 comments:

Anonymous said...

hej

Anonymous said...

skön blogg. kom in på den genom schulmans blogg. la dig bland favoriter

Anonymous said...

Du är för fan pervers, sluta upp med dina sjuka fasoner!