Wednesday, November 08, 2006

Så har man gått och blivit stalker då. En relativt ny erfarenhet, om man inte ska räkna med de ändlösa nätterna på www.eniro.se, sökandes efter den ena åtråvärda celebriteten efter den andra. Oftast får jag tji, då hjältar som Christer Lindarw sedan länge valt att hemliggöra sina telefon- och adressuppgifter - Ofattbart.
Då plötsligt, som en skänk från ovan, dök denne unge man upp i mitt liv. Lika självutlämnande som Carolina Gynning briljerar han i sina krönikor, som får mig att svepas med och inse att om det är någon jag ska stalka, så är det honom.
Utan den minsta ansträngning får jag reda på all livsviktigt information om honom, såsom vilken färg han har på tandborsten.
Efter min långa vandring i ovisshet så stillas slutligen mitt lystmäte.
Ronnie Sandahl, jag älskar dig!

No comments: