Thursday, November 16, 2006

Äntligen Torsdag.
Det knackade jättemycket på dörren nyss, men jag sket i att öppna. Jag är upptagen med att ladda inför att gå ner och köpa Aftonbladet.
Självklart har jag redan läst på internet, men det räcker inte.
Har inte sovit en blund inatt. Om det beror på nervositeten inför veckans höjdpunkt eller det där pulvret är oklart.
Jag har en påfågel i mitt sovrum. Den har suttit där hela natten och sjungit. Tror den sjöng Eva Dahlgren.
Störigt.
När åt jag senast? Kan ha varit burgaren vid Globen häromdagen. Då jag nästan såg Ronnie.
Ronnie, Ronnie, min lilla ponnie
En ponnie jag rider, i eviga tider
Så ståtlig och stark, vi möts i en park
Där någon står i ett hörn och säljer....

Haderattantara Ompah-pah!

3 comments:

Anonymous said...

Snälla snälla du, det här blir bara värre och värre!! Skulle vara intressant iof om du skrev i din nästa blogg om hur det här började. Hur blir man galet idol förälskad i en ung journalist? Skulle vara intressant att höra lite om hur du mår i övrigt... och om Speed är en drog du tar ofta eller om det var en engångsföreteelse. Det börjar bli lite läskigt att läsa din blogg...

Anonymous said...

Hahaha.. jag skrattar vid varje inlägg jag..

Anonymous said...

Finns ju lagliga substanser som håller en vaken också, behöver ju inte vara tjack.