Tuesday, December 19, 2006

Har lyckats få socialbidrag efter många om och men. Nu kan jag ägna mig helt och fullt åt att försöka skaffa praktikplats på Aftonbladet. Tänker gå dit någon dag och prata med dem. Det är den ultimata möjligheten att komma nära Ronnie utan misstankar.
Jag är sjuk nu. Måste bli frisk, sen ska jag gå dit.
Igår julhandlade jag. Köpte en julklapp till honom, som jag tror han verkligen kommer uppskatta. Om jag bara visste hans gatnummer skulle jag skickat julkort. Antar jag får lämna julklappen på redaktionen någon dag när jag är där.
Nu ska jag baka en pepparkaka med ett stor "R" på.

1 comment:

Anonymous said...

http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?Vkiid=+putGFkTNBPXFUjyfMdpFg%3d%3d&Vkid=34365891&SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=ingvar+oldsberg&UCSB%3aTextBoxWhere=g%f6teborg