Thursday, January 04, 2007

Att det ska vara så jävla svårt att få lite medlidande och omtanke i det här landet. Vart man än går vänds man ryggen, och vad faaan gör stadsmissionen åt saken? Ingenting!
Jag var förbi Aftonbladet häromdagen.
Försökte få praktik.
Den där jäävla kärringjäveln ville inte ens släppa in mig. Inte ens när jag spottade på henne.
Jag smög mot dörren men vände mig och ropade på Ronnie.
"RONNIE MIKAEL SANDAHL!!!!! RONNIE MIKAEL SANDAAAAAAAHL!!!!"
ropade jag.
Inget svar.
Skrubbsår på knät efter utslängning bara.
Jag hatar lägre stående tjänstemän med en attityd som tjänade de kungen.

9 comments:

Anonymous said...

Jag har bott i samma stad som Ronnie i 19 år, haha. Nothing special.

Anonymous said...

Ronnie är inget annat än en taskigt hopplös wannabe-romaniker à la nick hornby, håkan hellström bla bla människor. Han kan inget om kärlek, tro mig han har försökt ge mig nåt jag aldrig velat ha. Han har svettiga händer, skiter illaluktande brunt bajs och fjunigt hår på ryggen. Han är som alla andra, bara lite mer patetiskt. Han kysser som en slemmig padda och vid helt fel tillfällen, fattar inte vad ett nej är för han är så intalad att det han känner är så jävla rätt och vackert..allt ska alltid vara så jävla vackert i hans värld...han har nog helt fel uppfattning av vad vackert är. Men ni blir nog ett perfekt par för han ser sig som en räddare i nöden som hjälper stackars trasiga flickor från ett mediokert liv. Han gör ju för fan allt för att vara "speciell". o visst jävlar är han det...på ett mindre bra sätt kanske, men det är väl du också...jag har gamla kort, brev, adress, tel.nummer mm om du vill ha...har tillockmed sovit med honom...ojojoj, inget trevligt att vakna till den morgonandedräkten bara.

Anonymous said...

vem bajsar inte brunt illaluktande bajs? vem har inte försökt rädda trasiga människor? vem har inte en äcklig morgonandedräkt? vem vill inte vid ngt tillfälle i ens liv att allt ska vara vackert? vem svettas inte?

ingen är perfekt. alla är olika operfekta. fan vad denna värld hade varit vackrare och lugnare om ni människor, istället för att gnälla om allt bara hade accepterat att ingen är den andra lik! fuck...

Anonymous said...

den förlorade falköpingsflickan: Jag är också från falköping..vem är du?

Anonymous said...

HAHAHA!
Om det nu är så att det är den äkta förlorade Falköpingsflickan som skrivit inlägget så är det ju alldeles underbart.
Fick mig ett gott skratt iaf.

Jag blev jävligt chockad över att han bajsar brunt!!

Anonymous said...

HiHi... Vilken osannolikt underhållande blogg det här är!!

Anonymous said...

hahaha....stackars människa...alltså det här är ju bara för roligt att läsa...tänk att ronnie har fått så stor uppmärksamhet...han är ju inget mer än en produkt av småstadskillen som vill vara bohem i storstaden. Lika schemalagt och stereotypt som en dokusåpa....ja menar, vem läser en bok över 30 ggr, vem är det som skyller hela sin identitet på småstadens sinnelag...jo en stackars liten ronnie som på jorden inte är så mkt, men har skapat en egen liten sfär där han blivit hemskt cool o ball...förmodligen en riktig prestation för honom, nu är han ju som alla han föraktar...

Anonymous said...

Den förlorade falköpingsflickan, du verkar ju förvisso vara trasig och medioker. Men jag kan ändå inte fatta hur man kan skriva nåt så elakt som ett inlägg på en uppenbart påhittad blogg. Kanske svårt att se sånt när man är bitter?

Anonymous said...

åh jag vet inte om det här är på riktigt eller bara är påhittat.. det kan väl inte vara på riktigt?