Thursday, January 11, 2007

Förfärande anklagelser figurerar bland mina kommentarer. Jag vet inte vad jag ska tro. Men jag har svårt att tro på sådant jag läser när jag inte är säker på vem som skrivit.
Det Ronnie skriver tror jag på.
Det är han som skriver sina krönikor. Det är han som finns där bakom pennan.
Det känns tryggt och på något vis finurligt.
Varje torsdag kommer han till mig.
Jag mår ganska bra nu. Ledsen för att jag inte fått praktik på Aftonbladet än.
Ledsen för att Riche nekade mig i helgen.
Kvarnen kom jag in på, men hittade inte Ronnie. Hittade bara en femhundring på golvet som jag glatt plockade upp. Tio minuter senare blev jag rånad ute på gatan när jag rökte. Någon buse som sett när jag hittade sedeln.

Jag skrek efter dem att de minsann ska få min pojkvän efter sig. Min pojkvän Ronnie, ropade jag. De skrattade. Hoppas verkligen de snubblade på sina oknutna skosnören och knäckte sina finniga näsor. Slynglar.

Allting känns så tragiskt.

SKITSKITSKITSKITSKITSKIT. Alla pengar är slut. Hur fan ska jag kunna gå ut i helgen? Jag behöver vara nära honom. Igår åt jag en biskvi på Slussens bageri. Den smakade fanimej brunt illaluktande bajs. Undrar om det var ronnie som bakat den?

2 comments:

Anonymous said...

hmmm....sad sad story....detta är verkligen helt otroligt, denna sida, vad fan är detta? men hemskt kul o gotta sig i freaky människors freaky tankar och andra hemskheter....lycka till med ronnie, vad jag vet är han dryg, nedvärderande och egoistisk....men på riche är väl alla sådana...vi hade i alla fall en underbar natt tillsammans nån gång i juni...

Anonymous said...

fan vad alla har knullat med ronnie!
vilken liten slampa.
mediehora.