Thursday, January 25, 2007

Vad är grejen med att alla skriver om Ronnies flickvän hela tiden? Vad tror ni ska hända?`
Och varför bryr ni er?
Har ni aldrig någonsin varit förälskade i någon upptagen, någon förbjuden, eller någon som kanske inte vet vem ni är?
Jag blir mer och mer utmattad dag för dag, och när jag läser elaka påståenden här så känns det som att musten snart går ur mig. Om inte Ronnie lägger märke till mig snart vet jag inte vad jag gör.

Jag spelade på en Jack Vegas-maskin igår. Jag vann 50 kronor, köpte en öl och hällde ut på golvet.
Jag blev utslängd.

Han är så fin. Så fin.
Fan vad jag älskar honom. Fan vad jag inte skulle stå ut om han inte ville ha mig.
Fan vad ofattbart plågsamt och outhärdligt det här är.
Hjälp.

5 comments:

Anonymous said...

Hur kan du vara så kär i någon som du inte känner? Hur kan du vara så upptagen av någon du inte träffat? Det enda du vet är hur han ser ut, var han jobbar, ungefär vart han bor...men det är väl inget man kan bygga en sådan djup förälskelse av? Du inser väl att det du sysslar med inte är inom normen av vad normalt beteende är?....ja, ja, det är väl din grej,jga bara undrar om du har någon självdistans...

Anonymous said...

MÄNNISKOR, Sluta hacka på tjejen!
Jag kan förstå, eftersom det man här läser om är så dramatiskt och ibland verkar en smula surrealistiskt, att det kan vara svårt att tro att detta är på riktigt och inte bara någon ironisk bluff för att se hur många man kan lura, hur länge etc.
Men risken finns fortfarande att det här är på riktigt, att det finns en förkrossad tjej bakom alltihop.

Och även om det inte gör det är många komentarer här fullständigt respektlösa.
Den här typen av kärlek är väl förmodligen den mest smärtsamma och emotionellt dödande varianten, just därför att man måste leva med det faktumet att den man älskar och skulle ge allt för, varken känner igen ens ansikte eller har hört ens namn.
Även om den här sacredlove har hittat på hela skiten (jag säger inte att så är fallet, men OM), finns det annat folk som upplever detta på riktigt. Det absolut sista de behöver är folk som ständigt påpekar hur omöjlig och patetisk ens högsta önskan och det man lever för är, så lägg av. Ni vinner inget på det här ändå.

Anonymous said...

Hur gammal är du? Har du slutat blogga? Har inte kommit några nya inlägg på länge...

Anonymous said...

Klart man kan vara kär i någon man bara vet hur han ser ut, mannen har ju skrivit ut hela sig på aftonbladet. Alltså vet vi hur han tänker & fungerar. En text kan man bli käör i alltså kan man bli kär i alla hans texter alltså kan man bli kär i honom. Det är inte alldeles för svårt.

BLOGGA MER!!

Anonymous said...

Jag känner igen mig i dig. Jag vet inte om allt är seriöst, men jag känner ändå igen mig till viss del.