Friday, March 09, 2007

Wow.
27-arig cw med bockskagg. Skulle det vara jag? Undrar vem det egentligen ar som ar drommaren har... Tsss.... Ronnie och jag kanske ar mer lika an vad han sjalv tror?
Jag ar pa okand ort ett tag for att vila upp mig. Har egentligen inte tillgang till internet, men lyckades smyga at mig nagra droppar kloroform, tillrackligt for att sova min vardare, sa jag kunde smita in pa kontoret en liten stund. Hinner darfor inte skriva mycket, men tackar for alla varma tankar ni sander till mig.
Sa fort jag kommer hem igen aterupptar jag min kamp, dock har jag ingen aning hur lange det kan droja. Obestamd tid sa den bullrige lakaren. Det kan bli lange. Men med lite tur ar jag hemma i slutet av mars...
Tycker for all del det ar skont med lite vila och en time out, sa jag kan komma tillbaks med full kraft och satta in alla resurser for att na min alskades hjarta.
Vanta ni...
Jag har bara borjat... Nu later det som att min parol officer vaknar till liv darinne, maste kila.
Peace Out.

3 comments:

Anonymous said...

Tack. Du är onekligen saknad! Hoppas att du är tillbaks snart och att du är tillbaks i toppform. Ta det lugnt...

Anonymous said...

Hihihi

Är det ett sjukhus utomlands? Eftersom du inte använder åäö??

Anonymous said...

ronnie är på svt2 nu!