Tuesday, March 27, 2007

Jag hotar inte Ronnie. Jag skulle aldrig hota Ronnie. Ingen ska komma och påstå att jag hotar Ronnie. KOM INTE OCH PÅSTÅ ATT JAG HOTAT RONNIE!!!
JAG HOTAR INTE RONNIE!!
Aldrig att jag skulle hota eller på något sätt uppträda hotfullt gentemot honom. Den jag älskar.
Jag skulle inte komma på tanken att hota Ronnie. Anklaga mig inte för det är inte sant. Jag hotar honom inte. Jag skulle aldrig hota honom.
Jag har aldrig hotat Ronnie och jag kommer aldrig hota Ronnie.
Man ska inte hota folk. Man ska inte hota dem man älskar och beundrar.
Akta er för att hota folk. Det kommer bara slå tillbaks på er själva.
De kan vara civilklädda snutar.
Hota inte folk.
Jag hotar inte Ronnie.

3 comments:

Anonymous said...

Är det någon som har sagt det eller?

Ronnies Groupie said...

Jag tror folk tror det. Människor i allmänhet och svenskar i synnerhet är rädda för personer som vågar visa sina känslor. Jag vill bara inte bli misstänkt för någonting!

Anonymous said...

nej nej det är nog lugnt, det finns många galna groupies! Du underhåller många med denna sida.