Tuesday, September 18, 2007

Sju sanningar om Ronnie Sandahl

Jag har nu älskat Ronnie i ungefär ett och ett halvt år. Denna sida har jag skrivit lite sporadiskt på i snart ett. Därför kan jag nu med stor säkerhet släppa lös vissa smaskiga avslöjanden gällande Ronnie, och jag lovar er att de alla är 100% sanna!


* Han använder tandkräm minst en gång om dagen. Oftast två men ibland även tre om han t.ex. skall ut och är singel.

* Han har en hel del så kallade creddiga cd-skivor. Fyra signerade och en ollad. I samlingen ingår Jacob Hellmans "...och stora havet" från 89. Och då var ju Ronnie knappt född.

* Han brukar ha strumpor på sig. Ibland svarta, ibland någon annan färg.

* Trottoaren utanför hans port är i en grå nyans.

* Han har sängkläder.

* Han äger 37 halsdukar varav 15 svarta. Det var 38 men en blev stulen. Av mig.

* Han har silikonimplantat i bröstkorgen.

JAG ÄLSKAR HONOM!!!!

4 comments:

Anonymous said...

Gå och lägg dig din Balle

Anonymous said...

I'm back.

Du verkar veta mycket om Ronnie.
På detaljnivå till och med...

Imponerande.

Ps. Nu kostar det 19 kronor i månaden att behålla sitt måndagsnöje.

Anonymous said...

Åh, nu börjar det hetta till med användbar information :)

Själv har jag glidit ifrån Ronnie sen Aftonbladet la in kolumnerna som PLUS-tjänst. Så fan heller att det är värt 19 kr/mån... jag får köpa hans krönikesamling sen när den kommer

Anonymous said...

ronnie svensson