Sunday, April 22, 2007

Kommer inte Ronnies krönikor upp på aftonbladet.se längre?
Vem fan har råd att köpa tidningen i dessa dagar? I ärlighetens namn vågade jag inte köpa AB i torsdags pga att jag börjat dejta en kille och vad skulle han säga om det plötsligt låg massa Aftonblad skräpande i hela min lägenhet?
Kanske skulle han se bilderna på Ronnie inne i tidningen och iskallt lägga ihop två och två- att mina sanna känslor egentligen inte ligger hos honom utan hos denne hans porträttlike journalist.
Han liknar Ronnie väldigt mycket. Han har brunt hår och lite skrattgropar. Plus att han äger typ 24 halsdukar och är pekoralist. Det är en fin kille det och det vore bra om denna sida förblev en hemlighet för honom. Vissa sanningar mår bäst av att aldrig komma fram.
Den dagen Ronnie är i min famn får jag lov att avslöja allt.

4 comments:

Anonymous said...

Jo dom kommer upp men dom ligger under "kolumnister" nu för tiden så dte är lite lurigare att hitta dom.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/avd/0,4050,3544_0,00.html

Anonymous said...

Tänkte bara vara lite kaxig o säga att jag pratade med Ronnie igår ;)

Anonymous said...

Vart fel där, ska stå idag ;D Han var på våran skola och pratade om sitt liv och bok. Härlig kille..

Anonymous said...

Skärp dig nu, människa...den här bloggen är verkligen patetisk...